Succesverhaal

UD Autoparts

UD Autoparts
UD Autoparts
UD Autoparts

Resultaten

Van onzichtbaar naar onmisbaar

Waar UD Autoparts in rap tempo uitgroeide tot een grote speler in Amersfoort, bleef de online zichtbaarheid achter. EMPACT heeft dit omgedraaid: nu is UD ook online dé grootste grossier van Amersfoort. Met een sterk herkenbaar verhaal, zichtbaarheid en nog steeds die persoonlijke verbinding sluit het online verhaal nu naadloos aan bij hun klantgerichte aanpak.

395%

Meer bereik

395%

Meer bereik

395%

Meer bereik

7800+

Pagina bezoeken

7800+

Pagina bezoeken

7800+

Pagina bezoeken

29.200+

Weergaves per maand

29.200+

Weergaves per maand

29.200+

Weergaves per maand

De samenwerking

Hoe UD Autoparts online onmisbaar is geworden

Hoe UD Autoparts online onmisbaar is geworden

Wanneer offline succes en online zichtbaarheid elkaar ontmoeten, ontstaan er vette dingen. Voor UD Autoparts betekende dit een transformatie van een regionale grootheid naar een online krachtpatser.

Wanneer offline succes en online zichtbaarheid elkaar ontmoeten, ontstaan er vette dingen. Voor UD Autoparts betekende dit een transformatie van een regionale grootheid naar een online krachtpatser.

Waar UD Autoparts tegenaan liep

Bij een groeiend bedrijf zoals UD Autoparts komt er veel op je bordje te liggen. Online zichtbaar zijn zonder er dagelijks mee bezig te hoeven zijn? Het klinkt als een droom... maar hoe realiseer je dat?

Hier liepen ze tegenaan

De dagelijkse werkzaamheden lieten weinig ruimte over voor social media en marketing. Het ontbrak aan tijd om hier zelf actief mee aan de slag te gaan. Als grossier ligt de kracht bij snelle en persoonlijke service, niet bij het bedenken van online strategieën of content. Weten waar te beginnen was een uitdaging. Meer dan alleen ‘vertellen wat we doen’: Ze wilden niet alleen maar “we leveren onderdelen” vertellen, maar een echt verhaal neerzetten dat klanten raakt en bindt. Daarnaast is het in een markt waar internationale concerns op (sommige vlakken) domineren, was het lastig om op te vallen en hun unieke meerwaarde zichtbaar te maken.

Op maat gemaakte strategie

Met de hulp van EMPACT is UD Autoparts nu uitgegroeid tot een online krachtpatser. Een knaller van een social pagina en maandelijkse nieuwsbrieven doen het online werk nu. Klanten herkennen het merk nu als betrouwbaar en persoonlijk en het concurrentievoordeel is aanzienlijk gegroeid. Het resultaat? Meer verkopen, zichtbaarheid, binding en nog meer succes. En dat: zonder dat ze er zelf mee bezig hoeven te zijn.

Content

Neem een kijkje bij UD Autoparts

Neem een kijkje bij UD Autoparts

Waar UD Autoparts in rap tempo uitgroeide tot een grote speler in Amersfoort, bleef de online zichtbaarheid achter. EMPACT heeft dit omgedraaid: nu is UD ook online dé grootste grossier van Amersfoort. Met een sterk herkenbaar verhaal, zichtbaarheid en nog steeds die persoonlijke verbinding sluit het online verhaal nu naadloos aan bij hun klantgerichte aanpak.

Voor UD Autoparts doet doet Emilie van EMPACT met veel professionaliteit en fun diverse marketing activiteiten. Social media, nieuwsbrieven, folders, relatie geschenken etc. Alles is topkwaliteit en volgens de wensen. Het contact is erg leuk en lekker snel schakelen. Echt een enorme aanrader voor iedereen die z’n marketing maar een hogere level wilt brengen zonder dat je er zelf veel tijd aan moet besteden.

Arjan van 't Klooster

UD Autoparts

Aldus Arjan

Bij UD Autoparts geloven we niet alleen in sterke service, maar ook in sterke connecties. Dankzij EMPACT hebben we nu beide.

Zet jouw social media op de brug

Binnen 30 minuten weet je precies waar jouw kansen liggen, wat je doelgroep écht wil zien en hoe je in de markt een flinke voorsprong pakt. Wij geloven in: Niet lullen, maar poetsen.

Zet jouw social media op de brug

Binnen 30 minuten weet je precies waar jouw kansen liggen, wat je doelgroep écht wil zien en hoe je in de markt een flinke voorsprong pakt. Wij geloven in: Niet lullen, maar poetsen.

Zet jouw social media op de brug

Binnen 30 minuten weet je precies waar jouw kansen liggen, wat je doelgroep écht wil zien en hoe je in de markt een flinke voorsprong pakt. Wij geloven in: Niet lullen, maar poetsen.